Reunió amb la Subdirecció General de Béns Culturals

El Gremi visita el Ministeri de Cultura per a explicar els problemes i necessitats dels artistes fallers.

Vicente Julián García Pastro: «Ens han assessorat de cara a tramitar el reconeixement de l’ofici d’artista faller i la seua catalogació».

El passat divendres, el Mestre Major Vicente Julián i els directius Juan Carlos Banacloy i Sergio Carrero es reuniren amb María Angúdez, Subdirectora General de Gestió i Coordinació dels Béns Culturals, i Carmen Cabrera, Subdirectora Adjunta, en el Ministeri de Cultura, en Madrid, per a explicar la situació i necessitats del col•lectiu. «Ens han assessorat entorn al procés de reconeixement de l’ofici d’artista faller i la seua catalogació», declarava Vicente Julián en acabar la reunió.

El Mestre Major afegeix “estem satisfets amb estos encontres que ens permeten explicar de primera mà quí som, què fem i què necessitem. El nostre objectiu és posar en valor el nostre treball i que tots els agents possibles i administracions s’impliquen a salvar la nostra genuïna professió».

De tal forma, estes rondes de contacte institucionals van a seguir al llarg d’estos pròxims mesos.

Compartir:

Más noticias

Aniversari Museu Seda

17.06.2026. Els nostres directius Clara Ruiz i Marco Ceballos assistiren a l’acte de celabració del Dècim Aniversari del Museu de la Seda, amb el seu

Patrocini Caixa Popular

12.06.2026. El divendres va tenir lloc la signatura del primer patrocini de Caixa Popular amb el nostre Gremi Artesà d’Artistes Fallers.