Reunió amb les federacions

Proseguim amb reunions i ahir per la vesprada fou torn del primer encontre de treball amb les presidències i equips de les federacions de Falles.

Rafa Mengó, d’Especial; Toni Escrig, de Primera A; Ximo Berlanga, José Vicente Marco i Manolo, d’Ingeni i Gràcia; i Sebas Marín i Ximo García, d’Experimentals, van debatre amb la nostra Directiva Gremial, encapçalda pel Mestre Major Vicente Julián García Pastor junt amb Borja Lorente, Ángela Grau, Juan Carlos Banacloy, David Ojeda i Marco Ceballos.

Este primer contacte ha servit per a aproximar postures i aplegar a un acord per la dignificació de l’artista faller passant per unes bones praxis en les formes de contractació i tracte artista-comissió.

Text i foto: Gremi Artistes Fallers Vlc.

Compartir:

Más noticias

Aniversari Museu Seda

17.06.2026. Els nostres directius Clara Ruiz i Marco Ceballos assistiren a l’acte de celabració del Dècim Aniversari del Museu de la Seda, amb el seu

Patrocini Caixa Popular

12.06.2026. El divendres va tenir lloc la signatura del primer patrocini de Caixa Popular amb el nostre Gremi Artesà d’Artistes Fallers.